2016. november 6., vasárnap

Különleges sapi

Természetesen ezt is a facebook egyik csoportjában láttam megosztva és naná, hogy nekem ki kellett próbálnom :
 Még jó, hogy van itthon talonba egy-két fonalacska és azonnal hozzá tudtam fogni. Minta ez:




A magyarázat meg kb ez:
3 erhp , 1 lsz, mintaegységgel körbehorgoljuk a sapi passzé részét. Majd nem körbe-körbe horgolunk hanem oda vissza, hogy a jobbra-balra dőlés kijöjjön. Tehát második sornál  3. erhp után leöltünk az  alatta lévő 2- és 3. erhp közé és fel-le húzzúk a fonalat 4x ( valószínűleg többször is lehet tömöttebb egy rész akkor)  a fonalat, majd egybe lehorgoljuk, aztán jön egy lsz. Aztán ezt ismételgetjük a kívánt hosszig. Én egy picit szorosabbra horgoltam mert minden horgolt sapim megnyúlt kicsit, de még az én fejemre is jó :) 

Fonalam Alize Burcum batik, horgolótűm 4-es ( szerintem nagyobb tűt is simán elbírna) 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)