2017. január 12., csütörtök

2016 hőmérséklete takarón

Nem tudom emlékeztek-e még , de 2016.01.01-el indult egy kihívás, miszerint készítsd el az év hőmérséklet takaróját. Semmi kikötés azon kívül, hogy minden nap horgolj EGY sort.
Minden rád lett bízva, a fonal, a színskála, a hőfokbeosztás, a minta.

Az enyém végül ilyen lett:

 Fonalam Bravo, tűm,3-as, minta cikk-cakk. A városom napi legmagasabb hőmérsékletét néztem a metnet-en egész évben. A nyári hónapokban a hőmérséklet beosztásom kicsit módosítottam, hogy a pirosak is kapjanak lehetőséget.

A kész mű kiterítve 265 cm hosszú és 146 cm széles. Súlya 2,5 kiló





Bevallom én csak mára lettem kész, 2017.jan 1-én még csak  aug 1-nél jártam. Igen megfeszített tempóban dolgoztam le a hátralékom. De kész van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)