2017. január 18., szerda

Kötött nyaksál

Van nekem egy barátnőm akivel sok más mellett a kézimunka is a szenvedélyünk. Felvetette múlt héten mi lenne ha kötnék egy nyaksálat neki. Egy ilyet:

Nem kis lecke, gondoltam, de legyen! A 2017-es év úgyis a kötés kihívása számomra :)
Bevallom a két szélén kívül a többi részt el se tudtam képzelni hogy is lehet.  De milyen jók a facebbok kötős csoportjai, kaptam segítséget igen részletest.
Tűt ragadtam ( 6-os méretűt) és belekötöttem. Eleinte igen csak nehezen állt kézre, de 3 nap alatt a végén már elég jól ment.
Ma estére a gombok is felkerültek és kijelenthetem kész vagyok.





Minta nincs hozzá, leírás is csak amit kaptam a Lányoktól.
De ahogy én készítettem:
10 szem lusta kötés, 8 szem sima - ezen belül 4 szemes csavarás- 1 fordított, 8 szem sima - ezen belül 4 szem csavarás- és 10 szem lusta kötés. Tűm 6-os.
Fonal Alize Burkum Klasik

Nekem ez a szürke elég semleges szín, lehet egy ütősebb színt jobban elbírt volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)