2017. január 15., vasárnap

Szivárvány táskám

                                  

Mikor elkészültem a "nagy" projekttel - 2016 hőmérséklete takarón - lettek maradék fonalak.  Igen, tudom, teljesen természetes, hogy marad ki egy picike, egy kicsit nagybb, sőt majdnem egy egész gombócnyi fonal.
És akkor eszembe jutott, hogy rég vágyom valami egyedire. Alig tettem le a 3-as horholótűmet, mikor már kerestem a 4-es vagy 3,5 felest .

Két nap alatt elkészültem:


A fejemben az ötlet, hogy miként is nézzen ki és beleböktem.
Sikerült a maradékokat egy skála szerint összerakni, bár nem lett mind az 5 négyzetre elég, így icipici eltérés van köztük.
A négyzetek:
Én 5 négyzetből készítettem, majd összehorgoltam a darabokat, készítettem kicsi zárósort a tetejére, középre egy  lyukacsost amibe belefűzöm az összekötőjét :)  És a zárósor színeiből lett meg a füle. A fülénél azt is figyelembe vettem, hogy ha nem a kezembe akarom vinni hanem a vállamra akasztom akkor az is kényelmes legyen.
Jelenleg bélés nincs még benne, de az is tervben van, sőt a fejemben már össze is raktam - jelzem NEM tudok varrni - csak kell hozzá egy pici idő :)
A képek minősége nem a legjobb azt javítani fogom :)




És az anyagszükséglet :  Színes maradék fonalak ( az enyém Bravo) , horgolótű ( én 3,5 tűvel dolgoztam), kisolló és idő :)

Rendelésre szívesen készítek bármilyen színösszeállításból! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy írtál nekem :)